tiistai 30. joulukuuta 2008

Voittojuhlaa!!

Katsokaapas näitä tuloksia! Osallistuin lähtöihin 1-3.. ja mitä mä tein (tai no, mun hevoset) - voitin kaikki! Nyt mulla on siis yks G3-tason laukkuri ja kaks uutta allowancelaista!

Eli siis Il'Yan laukoissa meni sanalla sanoen uskomattoman hyvin. Mukana oli kaikki kolmosryhmän sileän laukkurit. Tammojen maidenissa Epicat x meni ja kiilasi kärkeen yhdeksän hevosen lähdössä, tosin ish-t. Lady Wonderloo (jonka olin näköjään ilmoittanut väärinkirjoitetulla nimelläkin.. ehkä mä vaihdan sen sit Wanderlooksi.) jäi kolmanneksi viimoiseksi.

Orien maidenissa sen sijaan irkkuveri jylläsi, kun ish-o. Carl Lightyear veti pisimmän korren anglojen ja rbsh:jen jäädessä taakse. Tässäkin lähdössä toinen hevosistani, anglo-ori Tinyboy x jäi toisiksi viimeiseksi, ehkä senkin aika vielä koittaa..

Tammojen allowance-lähtö oli viimeinen, jossa oli minulta hevosia mukana ja sieltä kolmen hevosen joukkiosta mein anglotamma La Rhyna x otti voiton! Tämä oli sen kolmas kilpailu - ensimmäisen maideninsa se voitti, ensimäisessä allowance-lähdössään tuli toiseksi ja tässä toisessa allowancessaan se jo voitti! Toivottavasti putki jatkuu myös G-tason kilpailuissa, eli ensi vuoden puolella mulla starttaa ensimmäinen hevonen G3-lähdössä!

MUOKS!

Tajusinpa käydä Luxin kisojakin katsomassa ja mitäs siellä olikaan? Tämänpäiväisissä "jenkkirotujen" laukoissa toisessa maiden-lähdöistä komeili joku hieno kaksikko kärjessä - tuplavoitto mun hevosille! Appaloosaori Loaded Gun voitti heti ensimmäisen maideninsa ja paint-tamma Extraordinary Lillybeth seurasi turvanmitan jäljessä tullen toiseksi! Molemmilla olisi sitten toinen päivä seuraavaa vuotta toiset lähdöt - joista Lillybeth toivottavasti vetäisee voiton maidenistana ja Loaded Gun näyttää allowancessa mistä pilkkuheppa kakkii!

Ei kommentteja: