lauantai 27. joulukuuta 2008

Laukkauutisia!

Noni, nyt jos kertoisin myös laukkauutisia sitten, kun muistin tännekin kirjautua ;)

Mä olen vähän hurahtanut.. tosin olen nyt jo unohtanut merkitä, että mihin (lähinnä Lux Studin) järkkäämiin mittelöihin olen hevosiani ilmoitellut loppuvuodesta ja ensi vuoden alusta.. noh, kaippa mä löydän ne kun jaksan perehtyä asiaan. Mulla on myös laukkahevosmäärä kasvanut. Nyt mulla on 5-ryhmän laukkureita kaks kokeilemassa maideniaan - evm-sukuiset appaloosaori Loaded Gun sekä paint-tamma Extraordinary Lillybeth. Näiden lisäksi kaartiin on liittynyt kolme varta vasten risuesteille tuotettua evm-hevosta, ish:t tamma Perfect Tonight ja ori Totally Red-Marked sekä enkkulaisori Stormteller xx.

"Vanhoista" hevosista molemmat täysveriset ovat suorittaneet tiensä allowance-lähtöihin, samoin pox-o. Here Curfara otti ja voitti toisen maiden-lähtönsä ja nyt katsellaan, mistä saataisiin herralle sopiva allowance-lähtö, jonkalainen näyttäisi olevan Agaven kilpailuissa vuoden alussa. 3-ryhmäläiset eivät ole edenneet, mutta katsellaan, mitä 30. päivä Il'Yan laukoissa tapahtuu - joskos saataisiin toinenkin 3-ryhmäläinen sitten jo allowanceen! Toisaalta, eihän noilla kiirus ole, kun ikääntyvätkin VARL:n mukaan..

Mutta on se vain jännittävää seurata, miten lähdöissä menee ja jos tuloksia ei oo tyyliin heti kun ilmoittautuminen on menny umpeen, tulee ihan hermo-olo :D

Ei kommentteja: