sunnuntai 10. elokuuta 2008

Kerpan virtuaalihevoset

Tjuu. Parempaakaan otsikkoa en keksinyt. Mähän olen nyt pyrkinyt siihen, että mun konien sivut löytyis pikkuhiljaa vanhojen kuollessa pois kaik http://www.kerppa.net/virt/-alta. Homma on lähtenyt kivasti käyntiin, mut nyt mua on alkanut jossain määrin harmittaan. Ei niinkään se, et oon päättänyt helpottaa elämääni sillä, ettei tarvitse mennä miljoonaan paikkaan päivittääkseen sivuja, vaan kaikki löytyisi (jatkossa enemmän, nykyään enemmän tai vähemmän) samasta kansiosta. Nyt on vain alkanut ärsyttämään toi ulkoasu, kun se on kerta kaikkien tallien hevosill sama, ja täten talleilla ei ole varsinaisesti edes omia sivuja. Nyt vain mietiskelen, että ottaisinko tallit takaisin ns. omiksi yksiköikseen - hevosten sivut vain tulisivat olemaan tuolla virt-kansiossa, eikä erikseen jokaisen tallin kansioissa - ja samalla ottaisin takaisin myös tallien ulkaosut hevosten sivuille. Tosin olen laiska, enkä todellakaan jaksaisi lähteä muokkaamaan kaikkien virt-kansiossa majailevien sivuja siihen muotoon, millaiset ne olisivat jos olisivat tallien omissa kansioissa. Mutta toisaalta, onko sillä väliä?

Mitä jos vain nostaisin tallit ns. takaisin omiksi erillisiksi laitoksikseen, mutta hevosten sivut tulisivat olemaan tämänhetkisellä ulkoasulla eri kansiossa? Vai lisäänkö yksinkertaisesti virt-kansioon vähän selkeämmin talleille omat osionsa - tällöinhän voisin jopa ilmoittaa niitä esimerkiksi tallien arvosteluun?

Tätä täyttyy miettiä. Onneksi kyseessä ei sentäs ole yhtä vakava juttu kuin noiden tekkejen kanssa. Se vain tuntuu itselle paljon helpommalta, et kaik tallit on saman katon alla ja ehkä helpottaa myös vierailijoita hahmottamaan mun hevoseni ja mahdollisuudet paremmin?

Ei kommentteja: